• وبلاگ : كونگ فو توآ
  • يادداشت : ضربه كيتو KIATO :(كيستي تو)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام آقاي مرادي عزيز. از مطالب جالبي که در وبلاگتان داريد بسيار استفاده نموديم. سپاسگزارم. لطفا لينک وبلاگ من را هم در وبلاگتان بگذاريد.

    باشگاه کونگ فو تواي هلال احمر مريوان (سامان روبينا)

    www.kungfuhelal.blogfa.com

    لطف جواب را يا ايميل کنيد.يا از همين طريق جواب بدهيد.سپاسگذارم.
    باسلام. مطالب وآموزشهاي بسيارجالب وزيبايي رابا روش مفيدواصولي ارائه داديد.جاي تبريک وتشکر دارد.آيا آموزش کنک فو ،سن مشخصي دارد .ومحدوديتي دارد؟اگرکسي خود ورزشکارباشد.ودرسن 47 سالگي بخواهد اين رشته را بياموزد چگونه است؟ودوره تکميلي آن چه مدت طول مي کشد؟
    پاسخ

    سلام دوست عزيز ممنونم که سرزديد راستش بهترين سن واسه يادگيري کنگ فو دوران جواني هستش وبه خاطر داشتن حرکات کششي و ... بدني انعطاف پذير احتياج داره ولي گر شما هدفت از ورزش سلامتي بدن و اموختن هنرمربوطه باشه از هر زماني که ورزش را شروع کني دير نيست ورزش زرمي تو هر سني قابل اجراست وهيچ مشکلي هم نداره که تو سن بالاي 40 سال شروع کني
    سلام يه سر به من بزن

    کانگ فو توآ ( کان کفو توان ) هنري پوياست با دانشي سامانگر و انسان ساز. نبايد از قافله ي دانش آن عقب ماند. با درود بر تمامي همراهانمان. خدمت شما عرض مينماييم که امروزه تغييراتي در نحوه ي پوشش و محورهاي تکنيکي کونگ فو از سوي يگانه راهبر آن آقا ابراهيم ميرزائي رخ داده است که لازم است همگي همراهان از آنها آگاه باشند تا بتوانند شاهد تاثيرات عميق تکنيکهاي کونگ فو در تن و روانشان باشند. ما آماده ايم تا در اين رابطه با همه ي همراهان سرزمين ايران به گفتگو بنشينيم و آنچه ميآموزيم را ارائه دهيم. همراهان و راهدانان بايد آگاه باشند که نويد هفتاد و سه هزار تکنيک و ترکيب و عکس العمل سازي داده شد. پس چگونه است که امروز بسياري از مدعيان اين ميدان به همان هفت خط شالبند سبز اکتفا نموده و از جستجوي بيشتر باز مانده اند؟ ادامه ي مسير تکنيکي کونگ فو توآ کون کفو توان توسط آقا م الله بر مقربين درگاهشان آموخته شد و اينک آنان آماده ي ارائه ي آموخته هاي خويش به ره جويان عزيز ميباشند. شما را به همراهي ميخوانيم. لباس کونگ فو طبق آنچه ايشان فرمودند امروزه بدين ترتيب بايد آراسته و پوشيده شود : از خط 1 الي 4 کت و شلوار مشکي. از خط 4 الي 8 کت قرمز و شلوار مشکي. آغاز خط 8 ( سير راهباني ) کت و شلوار قرمز که همان سوگند به خون است و سوگند بر شال راهبر توان. هر سوالي بود آماده ي پاسخگويي مي باشيم. در پناه حق باشيد.