• وبلاگ : كونگ فو توآ
  • يادداشت : ضربه كي تو
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ده ستا وه ش بو په ي جوابه که يتا فيزيکيچنه تقريبا جوابيوه پا مه فهومشه هه ن. ايمه ماچمي هرچه زمان تغيير تکانه که مته ر بو نيروو فره ته را. مثلا کيسه هوا ماشيني وه خيتو سه ره و راننده ي بروشه نه چون زمانو تغيير تکانه ي فره طولاني که رو پس مقدارو نيروي وارد به سه ره و کابراي فره که مو بو
    پاسخ

    آقاي زينتي با زهم ممنونم از راهنماييتان
    سلام کاک سوبحان وازما چنه باره مه کوشه ما؟
    يک سئوال فني:
    چرا هنگام ضربه زدن با دست بايد هنگام بازگشت دست خيلي سريع اين کار را انجام داد؟!!!!!!!!!!
    پاسخ

    جناب آقاي زينتي ممنون كه سر زدي
    شکستن اجسام سخت درکونگ فومتکي بر دانش وپيوند تن و روان است . شکستن اجسام سخت در کونگ فو بقول شما فيزيكدانان عبارت است از برهم زدن تعادل مولکلولهاي اجسام و اين نيرو بايد در حداقل جرم و حداکثر سرعت در کشش متقابل توأماً انجام شود . شکستن اجسام وارد آمدن ضربات از هر گونه چه با دست و چه با پا متکي بر اصول زير است :
    هر قدر سرعت ضربه اي که وارد مي آيد بيشتر باشد مطابق فرمول 2V M=F نيروي بيشتر توليد کرده و
    تأ ثير آن بيشتر خواهد بود و اگر ضربات دست و پا با تمام نکات مربوط خود اجرا شده کارايي آن ماوراي تصور خواهد بود.
    سلام بر استاد عزيز اگه ميشه يه سر بزن
    سلام از اينکه براي گسترش هنر رزمي توآ تلاش ميکنيد متشکرم
    اقاي خدامرادي سلام .
    از اينکه دعوت همکاري بنده را پذيرفتيد ، بسيار سپاسگزارم .
    من قصد داشتم تا براي شما در سايت نام کاربري و پاسورد تعريف کنم که از اين به بعد خود شما بطور مستقيم مطالبتان را در سايت قرار دهيد . ولي متاسفانه مشکلي در روند تعريف کاربر جديد در سايت به وجود امده و اين امکان فراهم نشد .
    ولي همچنان از شما خواهش مي کنم در تهيه مطالب مفيد براي سايت ما را راهنمايي بفرماييد . به همين جهت پيشنهاد ميکنم که تا رفع مشکل سايت مقالات و مطالب خودتان را از طريق بخش " تماس با ما " سايت ارسال نماييد تا با نام خود شما منتشر شود .
    و نکته ديگر اينکه از شما اجازه ميخواهم تا از برخي مطالب که در وبلاگ خود قرار داده ايد در سايت باشگاه عقاب استفاده کنم . البته با نام خود شما . براي نمونه من مطلب اخير شما را در سايت قرار داده ام که جهت دسترسي به ان ميتوانيد از لينک زير استفاده فرماييد :
    http://kungfu.epage.ir/fa/module.weblog.html

    به هر حال دوباره به خاطر مشکل پيش امده از شما عذر خواهي ميکنم و اميدوارم هر چه زودتر برطرف گردد .
    ما همچنان چشم به همراهي شما داريم .
    با تشکر. آزاد
    پاسخ

    كاك آزاد عزيز از لطف شما سپاسگذارم . استفاده از مطالبي كه دروبلاگ وجود دار دهيچ مانعي ندارد خوشحال ميشم كه بتونم خدمتي به علاقمندان وجوانان از اين طريق انجام بدم
    اقاي خدامرادي سلام . بخاطر مطلب خوبتون سپاسگزارم .
    بنده چند وقت پيش از همين طريق با شما در تماس بوده ام و سايت کونگ فو توآ باشگاه عقاب مريوان را خدمتتان معرفي کردم . در اين مدت تغييراتي را در ظاهر سايت ايجاد کرده ايم ، به همين خاطر از شما خواهش ميکنم که در صورت امکان از سايت ديدن فرماييد و نظر خود را در مورد ان براي ما ارسال فرماييد . در ضمن از شما دعوت ميکنم به جمع مديران سايت بپيونديد تا به کمک شما و ساير دوستان سايتي درخور و درشان کونگ فوتوآ ايجاد کنيم. و از اين به بعد مطالب خودتان را با نام خودتان در سايت قرار دهيد . در صورت توافق از طريق بخش تماس با ما سايت به بنده اطلاع دهيد تا نام کاربري و پاسورد ورود به سايت را براي شما ارسال نمايم .
    با تشکر. ازاد
    منتظر پاسخ شما هستم ، در صورت