• وبلاگ : كونگ فو توآ
  • يادداشت : راههاي گام به گام خلاص شدن از وزن اضافي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاملترين فيلمها استاد ميرزايي در سايتwww.wuta.asia و کتابهاي ارجينال نرم افزاري رمز کونگ فو و کاراته ذن رنگي و همچنين کتاب سياه سفيد معمولي کاراته وذن و فيلمهاي آموزشي سلاح سرد سانچيکو نانچيکو مبارزه اي و نانچيکو عليه چوب زنجير تک و دوبل و همچنين دفاع شخصي کاربردي و مبارزه با چوب کوتاه و اموزش اکروبات رزمي حتما سر بزنيد
    سلام
    محسنم
    يه توآ کار از کرج
    خوشحال ميشم به وبلاگم سر بزني
    اگه با تبادل لينک موافق بودين خبرم کنين
    سلام؛مطلب خواندني وزيبا وشايسته بود،دست مريزاد.
    با سلام
    من به تازگي سايتي به عنوان بانک مشاغل مريوان ( 118 مشاغل مريوان ) به ادرس 118marivan.com راه اندازي کرده ام . هدف از اين ايجاد اين سايت شناساندن و معرفي تواناييها و پتانسيلهاي تجاري ، گردشگري ، علمي و ... شهرستان مريوان به ساير مردمان ايران از طريق اينترنت است و در اين بين امکاناتي نيز در اختيار شهروندان قرار مي دهد تا به وسيله ان به معرفي مشاغل و کسب و کارهاي خود بپردازند .

    اما غرض از مزاحمت ، در اين سايت بخشي هايي وجود دارد با عنوان ( اخبار ، مقالات ، مصاحبه و گزارشات ) که جهت درج مطالب در اين قسمت ها به حضور عزيزاني توانمند همچون شما نيازمنديم ، به همين سبب از شما خواهش مي کنم که دعوت بنده را براي پيوستن به گروه ما و درج مقالات و مطالب خود در اين بخش ها بپذيريد .
    شما در صورت تمايل مي توانيد از طريق ايميل marivan1985@gmail.com و يا بخش تماس با ما سايت موافقت خود را با درخواست بنده اعلام بفرماييد تا يوزر و پسورد ورود به بخش مديريت براي شما ارسال شود .
    در ضمن خوشحال خواهم شد تا نظر و پيشنهاد شما را درباره سايت بدانم.

    با تشکر .