سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

کونگ فو توآ

در ایران باستان شهری بود به نام شهر « توآ » . که مردمان آن انسانهای آزاده ای بودند و همه یکتا پرست و پاک نیت بودند . نیروهای رزمی این شهر برای دفاع از این شهر تمرینها و ریاضتهای زیادی را تحمل میکدند تا به درجه شالبند سبز که نشان رویش تن و روان بود برسند تا بتوانند از آرمانهای مقدس شهر توآ دفاع کنند . راهبر شهر توآ شالبند سرخ بر کمر داشت و فرمانده کل نیروهای آن شهر بود . مردم در همه کارها به همدیگر کمک می‌کردند . در جهت آبادانی شهر توآ از جان و دل تلاش میکردند . دشمن شهر توآ شهر نفرتها بود . مردمان شهر نفرتها در تلاش بودند که نعمتهای شهر توآ را به تاراج ببرند و آن شهر با صفا را با مردمی خداپرست و خداجو نابود کنند . ولی همت و قدرتمندی راهدانان شهر توآ مانع این هدف آنان میشد . و همیشه شکست میخوردند . شعارشان این بود : پیروزی از آن ماست چون قانون قانون انسانهاست . بیائید ما هم شهر توآ را آنگونه که باید باشد بسازیم و بگوئیم : هر که خواهد من و تو ما نشویم خانه اش ویران باد .

ای همراهان صدیق کانگ فو ، من و تو هر دو به یک چیز می گوئیم « متو » و شعارمان رسیدن به ما است . متو = من و تو . که وحدت ما را میرساند . اینقدر این سبک و آن سبک نکنیم . تکنیک من برتره مال اون بده .اینها دسیسه های مردمان شهر نفرتها هستند . ما به قدر کافی دشمن داریم . بیائید دوستیهایمان را وسغت دهیم . آنگاه به مرز دانائی خواهیم رسید و شهری بدون کینه و فریب را ایجاد خواهیم کرد.

 




سبحان خدامرادی ::: چهارشنبه 90/2/21::: ساعت 11:10 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 23


کل بازدید :272482
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سبحان خدامرادی
راه ما ناپیدا نیست . بیش از دو گام هم نیست ، گامی به سوی خود و گامی در پیشگاه انسانیت . وجه تمایز توآ با سایر هنرهای رزمی حرکات پر توان جسمانی همراه با شوک های تکنیکی است که چون مشعلی وجود را شعله ور و پس از فروکش احساسی پاک به آدمی می دهد . بسان یک رقص قدرت می نماید که بر پایه فرهنگ و آداب ن‍ژاد آریایی از خاور تا باختر و از شمال تا جنوب ایران و فراسوی مرزهای ایران کنونی ریشه کرده است .
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<